Παρουσίαση διπλωματικών εργασιών στις 28-11-2022, στις 29-11-2022 και στις 5-12-2022
ΔΕΥΤΈΡΑ 28-11-2022 | ||||||
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | ΜΕΛΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ||
1 | 09.30- 10.00 | 80437 | Το έγκλημα από τη νεωτερική κοινωνία στη μετανεωτερική κοινωνία της διακινδύνευσης – Τίτλος 1ου επεισοδίου «As Above so Below» | Π. Ιωσηφέλης | Π. Ιωσηφέλης | |
Κ. Δρούγκα | ||||||
Ι. Αντάμης | ||||||
2 | 10.00- 10.30 | 80553 | ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΓΡΑΦΕΙΩ” | Π. Ιωσηφέλης | Π. Ιωσηφέλης | |
Κ. Δρούγκα | ||||||
Ι. Αντάμης | ||||||
3 | 10.30-11.00 | 80553 | Η αναπαράσταση της σύγχρονης γυναίκας σε κωμωδίες- Πρόταση κωμικής τηλεοπτικής σειράς | Π. Ιωσηφέλης | Π. Ιωσηφέλης | |
Κ. Δρούγκα | ||||||
Ν. Δημητριάδη | ||||||
ΔΕΥΤΈΡΑ 28-11-2022 | ||||||
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | ΜΕΛΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ||
1 | 15.00- 15.30 | 80437 | Ανδρικές φιγούρες στα παιδικά βιβλία: Η παρουσία του ανδρικού φύλου σε σύγχρονα παιδικά βιβλία της παγκόσμιας λογοτεχνίας | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
2 | 15.30- 16.00 | 80359 | Μουσειακά Αντι-κείμενα και Δημιουργική Γραφή στο Δημοτικό Σχολείο. Μελέτη περίπτωσης: Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
3 | 16.00-16.30 | 80359 | Παιδικό Παραμύθι και Προσωπική Ανάπτυξη◦ Αυτοβελτίωση μέσω της Δημιουργικής Γραφής | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
4 | 16.30-17.00 | 80437 | ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 11ο ΩΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
5 | 17.00-17.30 | 80359 | Οι στίχοι της ροκ μουσικής της δεκαετίας του 1970. Δημιουργικές προσεγγίσεις για μαθητές Λυκείου | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
6 | 17.30-18.00 | 1372 | Η συμβολή της θεατρικής γραφής στη διδακτική της επιστήμης της Πληροφορικής. Ένα παράδειγμα στη διδασκαλία των αλγορίθμων | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
7 | 18.00-18.30 | 80359 | H γραφή ως θεραπεία. Από τον μυθικό ήρωα Μελάμποδα στην αξιοποίηση της Δημιουργικής Γραφής στον 21ο αιώνα | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ν. Ταμουτσέλης | ||||||
8 | 18.30-19.00 | 1390 | Η παρουσία της Δημιουργικής Γραφής στον κινηματογράφο τον 21ο αιώνα μέσα από πέντε (5) παραδείγματα | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ε. Καλεράντε | ||||||
9 | 19.00-19.30 | 80553 | Η διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – η συνδρομή της Δημιουργικής Γραφής | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Γ. Τζάρτζας | ||||||
10 | 19.30-20.00 | 80437 | Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου: Η στιχουργική της πορεία στο λαϊκό τραγούδι | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ν. Ταμουτσέλης | ||||||
11 | 20.00-20.30 | 1390 | Τα βιογραφικά είδη στη Λογοτεχνία | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Σ. Τριαντάρη | ||||||
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
12 | 20.30-21.00 | 1267 | Το Παιδικό Οικολογικό Θέατρο στην Ελλάδα – Μια Δημιουργική Προσέγγιση | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Καλεράντε | ||||||
13 | 21.00-21.30 | 1267 | Ο περιβαλλοντολογικός προσανατολισμός της θεματικής των παιδικών βιβλίων στην Ελλάδα τα τελευταία σαράντα χρόνια | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Καλεράντε | ||||||
14 | 21.30-22.00 | 80437 | Μαθηματική αποτύπωση των κοινωνικών ανισοτήτων στο λογοτεχνικό λόγο | Ε. Καλεράντε | Ε. Καλεράντε | |
ΤΡΊΤΗ 29-11-2022 | ||||||
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | ΜΕΛΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ||
1 | 15.30- 16.00 | 80553 | Η καλλιέργεια της Ενσυναίσθησης και της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στην Παιδική Ηλικία. Μελέτη περίπτωσης “Ο Πορτοκαλοφύλλης” | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
2 | 16.00-16.30 | 1372 | Η αμφίδρομη σχέση της ψυχικής διαταραχής με τη λογοτεχνική γραφή: παράγοντας δημιουργίας-παράγοντας ίασης | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
3 | 16.30-17.00 | 1372 | Υπόθεση Σαλμάν Ρουσντί. Μαγικός ρεαλισμός ή ασεβής σάτιρα; Η περίπτωση των Σατανικών Στίχων | Γ. Μιχαλακόπουλος | Γ. Μιχαλακόπουλος | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
4 | 17.00-17.30 | 80359 | Η μεταφορά της αυτήκοης μαρτυρίας σε θεατρικό έργο : «Η κόρη της καρδιάς» | Π. Ιωσηφέλης | Π. Ιωσηφέλης | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
5 | 17.30-18.00 | 80553 | Η συμβολή των μύθων του Αισώπου στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων με στόχο την καλλιέργεια δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
6 | 18.00-18.30 | 80553 | Ο ρόλος της γυναίκας στην παιδική λογοτεχνία. Μελέτη περίπτωσης το κλασικό και σύγχρονο παραμύθι | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
7 | 18.30-19.00 | 1375 | Ο μύθος ως μορφή φιλοσοφίας και η παραγωγή ενός φιλοσοφικού μύθου | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
8 | 19.00-19.30 | 80553 | Ο Τρομάρας του Γ. Μ. Βιζυηνού : διδακτική προσέγγιση στα παιδιά προσχολικής ηλικίας | Α. Κούγκουλος | Α. Κούγκουλος | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
9 | 19.30-20.00 | 80359 | Διασκευή της συλλογής διηγημάτων. Η γενναιοδωρία της γοργόνας | Κ. Δρούγκα | Κ. Δρούγκα | |
Π. Ιωσηφέλης | ||||||
Α. Βακάλη | ||||||
10 | 20.00-20.30 | 1390 | Σημεία και σημαινόμενα στο λαϊκό παραμύθι. Μελέτη περίπτωσης: Τα οχτώ παραμύθια της Φλώρινας | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
11 | 20.30-21.00 | 1267 | O καλαίσθητος έντεχνος λόγος των αττικών ρητόρων και η εφαρμογή του στην εκπαίδευση | Σ. Τριαντάρη | Σ. Τριαντάρη | |
Κ. Ντίνας | ||||||
Α. Στάμου | ||||||
12 | 21.00-21.30 | 1375 | Ποίηση ή παρα-ποίηση: Αντλώντας έμπνευση από την εφευρετικότητα και τη γλωσσική “ανυποταξία” του Νίκου Καρούζου | Α. Αθανασοπούλου | Α. Αθανασοπούλου | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Σ. Τριαντάρη | ||||||
13 | 21.30-22.00 | 1375 | Σύγχρονα Επικοινωνιακά Μέσα και Λογοτεχνία | Ε. Καλεράντε | Ε. Καλεράντε | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ν. Φωτόπουλος | ||||||
14 | 22.00-22.30 | 80553 | Η παιδαγωγική αξία των οπτικοακουστικών αφηγημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Κ. Δρούγκα | Κ. Δρούγκα | |
Π. Ιωσηφέλης | ||||||
Α. Βακάλη | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
ΔΕΥΤΕΡΑ 5-12-2022 | ||||||
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | ΜΕΛΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ||
1 | 15.30- 16.00 | 80553 | Escape Rooms στην Εκπαίδευση: αξιοποίηση δραστηριοτήτων Δημιουργικής Γραφής | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
2 | 16.00-16.30 | 80553 | Θέατρο και δημιουργική γραφή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Διδακτικό σενάριο με αφορμή την ελληνική μυθολογία | Θ. Αλεξιάδου | Θ. Αλεξιάδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
3 | 16.30-17.00 | 80553 | Η Μειονοτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Η Δημιουργική Γραφή και το Θεατρικό Παιχνίδι ως Εργαλεία Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας στα Μειονοτικά Δημοτικά Σχολεία | Θ. Αλεξιάδου | Θ. Αλεξιάδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
4 | 17.00-17.30 | 80553 | Η παιδαγωγική διάσταση του παραμυθιού και η αξιοποίησή της στην Προσχολική Εκπαίδευση | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ν. Ταμουτσέλης | ||||||
5 | 17.30-18.00 | 1375 | Προσεγγίζοντας το μυθιστόρημα “Λοστρέ” του Λένου Χρηστίδη | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Σ. Τριαντάρη | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
6 | 18.00-18.30 | 1375 | Η δυστοπική μυθοπλασία και τα σημαντικότερα μυθιστορήματα του είδους 1726-2014 | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
7 | 18.30-19.00 | 80553 | Η σύγχρονη εκδοχή του μυθιστορήματος ενηλικίωσης. Το παράδειγμα του έργου του Γιώργου Χατζόπουλου “Μάζεψε το θάρρος σου Ανδώ” | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ν. Ταμουτσέλης | ||||||
8 | 19.00-19.30 | 1267 | Η Βιντεοποίηση συναντά την Ψηφιακή Αφήγηση | Θ. Μπράτιτσης | Θ. Μπράτιτσης | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ν. Φωτόπουλος | ||||||
9 | 19.30-20.00 | 80553 | Μεταφράζοντας τη Θαυμαστή Πραγματικότητα στα διηγήματα του Alejo Carpentier | Γ. Καλογήρου | Γ. Καλογήρου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
10 | 20.00-20.30 | 80553 | Η προώθηση της ειρήνης στις κωμωδίες του Αριστοφάνη «Αχαρνείς», «Ειρήνη», «Λυσιστράτη» | Γ. Καλογήρου | Γ. Καλογήρου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
11 | 20.30-21.00 | 80553 | Παρέμβαση στον τομέα του λεξιλογίου μέσω της Δημιουργικής Γραφής: Η μελέτη περίπτωσης ενός μαθητή με οριακή νοημοσύνη | Α. Αλευριάδου | Α. Αλευριάδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
12 | 21.00-21.30 | 80553 | Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΡΟΜΑ | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: 22- 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
Α/Α | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΟΝΟΜΑΤΕ
ΠΩΝΥΜΟ |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ |
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | |
1 | 22-06-2022 | 16.30 | 80359 | ΑΕΜ 7389 | Στοιχεία ελληνικής μυθολογίας στη σύγχρονη λογοτεχνία φαντασίας: Η περίπτωση του Game of Thrones | Τ. Κωτόπουλος | |
2 | 22-06-2022 | 17.00 | 80437 | ΑΕΜ 7449 | Διακειμενικότητα: από τον Άντον Τσέχωφ στη Ρεζά Ντε Βετ | Τ. Κωτόπουλος | |
3 | 22-06-2022 | 17.30 | 80553 | ΑΕΜ 7499 | Εργαστήρια Δεξιοτήτων “Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση” Στ’ Δημοτικού. Διδακτικό Σενάριο με τη λογοτεχνική αξιοποίηση της Δημιουργικής Γραφής | Τ. Κωτόπουλος | |
4 | 22-06-2022 | 18.00 | 80359 | ΑΕΜ 7378 | Δημιουργική Γραφή με Μουσική στην Προσχολική Εκπαίδευση | Τ. Κωτόπουλος | |
5 | 22-06-2022 | 18.30 | 80553 | ΑΕΜ 7547 | Η αναβίωση του σονέτου στη σύγχρονη ποίηση | Τ. Κωτόπουλος | |
6 | 22-06-2022 | 19.00 | 80359 | ΑΕΜ 7370 | Oι δρόμοι του Ζεν στη δυτική σκέψη. Αποδοχή και απόρριψη | Τ. Κωτόπουλος | |
7 | 22-06-2022 | 19.30 | 80359 | ΑΕΜ 7396 | Πιασ’ του πεύκου μια βελόνα να παίξει ο δίσκος πέλαγα: Η ποιητική του στίχου της Λίνας Νικολακοπούλου | Τ. Κωτόπουλος | |
8 | 22-06-2022 | 20.00 | 1390 | ΑΕΜ 7356 | Η ποιητική της αντίστασης στη σύγχρονη Κυπριακή ποίηση | Τ. Κωτόπουλος | |
9 | 22-06-2022 | 20.30 | 80553 | ΑΕΜ7519 | H απεικόνιση της εκάστοτε κοινωνικής πραγματικότητας στο κόμικς ως εργαλείο κατανόησης και της αντίληψής μας για τον κόσμο – Η διαδικασία εφαρμογής τους στο πεδίο της εκπαίδευσης | Ά. Βακάλη | |
10 | 22-06-2022 | 21.00 | 80437 | ΑΕΜ 7453 | Από τη Δημιουργική στη Σεναριακή Γραφή: Διδάσκοντας χαρακτήρες μέσα από ελληνικές τηλεοπτικές σειρές με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Λογοτεχνίας Λυκείου (2021) | Ά. Βακάλη | |
11 | 22-06-2022 | 21.30 | 80437 | ΑΕΜ 7486 | Η θεραπευτική δύναμη της γραφής, δραστηριότητες γραφής σε δύο διπολικούς ασθενείς | Ά. Βακάλη | |
12 | 22-06-2022 | 22.00 | 80437 | ΑΕΜ 7468 | Η αξιοποίηση μύθων για φυτά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Από τη Θεατρική Πράξη στη Δημιουργική Γραφή | Ά. Βακάλη | |
13 | 22-06-2022 | 22.30 | 80359 | ΑΕΜ 7398 | Λογοτεχνία και ραδιόφωνο. Η Δημιουργική Γραφή στο ραδιόφωνο Radio Drama | Σ. Παπαδοπούλου | |
14 | 22-06-2022 | 23.00 | 80553 | ΑΕΜ 7505 | Ο Τρομάρας του Γ. Μ. Βιζυηνού : διδακτική προσέγγιση στα παιδιά προσχολικής ηλικίας | Α. Κούγκουλος | |
1 | 23-06-2022 | 16.30 | 80437 | ΑΕΜ 7472 | Ιστορική αναδρομή και εξέλιξη της παιδικής λογοτεχνίας. Η περίπτωση των κλασικών και σύγχρονων παραμυθιών | Ε. Κωτσαλίδου | |
2 | 23-06-2022 | 17.00 | 80359 | ΑΕΜ 7412 | Η φαντασία και η περιπέτεια στην παιδική λογοτεχνία και η επίδρασή τους στον συναισθηματικό κόσμο των παιδιών. Μελέτη περίπτωσης: Το φαινόμενο του Χάρι Πότερ | Ε. Κωτσαλίδου | |
3 | 23-06-2022 | 17.30 | 80553 | ΑΕΜ 7612 | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Παραμύθι στο Νηπιαγωγείο | Ε. Κωτσαλίδου | |
4 | 23-06-2022 | 18.00 | 80437 | ΑΕΜ 7469 | Η αξιοποίηση της παιδικής λογοτεχνίας στην καλλιέργεια της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στις δομές υποδοχής και εκπαίδευσης προσφύγων | Ε. Κωτσαλίδου | |
5 | 23-06-2022 | 18.30 | 80553 | ΑΕΜ 7544 | Η Λογοτεχνία της Πρώιμης Εφηβείας και οι επιρροές της στην Ενσυναίσθηση των αναγνωστών. Μελέτη περίπτωσης: το βιβλίο της Judy Blume “There’s to you Rachel Robinson” | Ε. Κωτσαλίδου | |
6 | 23-06-2022 | 19.00 | 80553 | ΑΕΜ 7621 | Δημιουργική Γραφή και πολυμεσικές εφαρμογές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η περίπτωση της Ελληνικής Γλώσσας | Ε. Κωτσαλίδου | |
7 | 23-06-2022 | 19.30 | 1267 | ΑΕΜ 7182 | Η ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ 1967-1974 | Π. Ιωσηφέλης | |
8 | 23-06-2022 | 20.00 | 80437 | ΑΕΜ 7443 | «Εν λευκώ»: Το μελόδραμα στις τηλεοπτικές σειρές – Βασικές αφηγηματικές συμβάσεις και η παλέτα των χαρακτήρων | Π. Ιωσηφέλης | |
9 | 23-06-2022 | 20.30 | 80359 | ΑΕΜ 7404 | Τα μοτίβα της Φιόνας. Όταν η ψηφιακή αφήγηση γίνεται αφορμή για τη δημιουργική μάθηση της Γεωμετρίας και της Αλγοριθμικής στην Προσχολική Ηλικία | Θ. Μπράτιτσης | |
10 | 23-06-2022 | 21.00 | 80553 | ΑΕΜ 7503 | Από τη λογοτεχνία στην εικόνα: η διασκευή του μυθιστορήματος «Το Ταγκό των Χριστουγέννων» | Κ. Δρούγκα | |
11 | 23-06-2022 | 21.30 | 80553 | ΑΕΜ 7551 | Η Μεταμορφωτική δύναμη της δραματοποίησης του μύθου στην εκπαίδευση | Κ. Δρούγκα | |
12 | 23-06-2022 | 22.00 | 80553 | ΑΕΜ 7531 | Η πορεία του ήρωα στη σεναριακή γραφή στις ταινίες ενηλικίωσης | Κ. Δρούγκα | |
13 | 23-06-2022 | 22.30 | 80553 | ΑΕΜ 7522 | Αφηγηματολογικές προσεγγίσεις στον λογοτεχνικό και κινηματογραφικό/τηλεοπτικό Βιζυηνό – «Το αμάρτημα της μητρός μου»: Διασκευή σε μίνι σειρά δύο επεισοδίων | Κ. Δρούγκα | |
14 | 23-06-2022 | 23.00 | 80553 | ΑΕΜ 7512 | Η ετερότητα στο κινηματογραφικό σενάριο. Οι αναπαραστάσεις της στις ταινίες: Το Θαύμα (Wonder), Θαύμα στο κελί 7 (Miracle in Cell No 7), Οι υπηρέτριες (The Help), 12 χρόνια σκλάβος (12 Years a Slave) | Κ. Δρούγκα |
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα: https://zoom.us/my/uowm.cw4
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ του Δ.Π.Μ.Σ. “Δημιουργική Γραφή” έτους 2022-2023
ΔΙΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Δημιουργική Γραφή»
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ακαδημαϊκού έτους 2022-2023
Διάρκεια σπουδών: Τέσσερα (4) εξάμηνα (120 πιστωτικές μονάδες ECTS)
Το Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) «Δημιουργική Γραφή» που συνδιοργανώνουν το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και το Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν αίτηση για την κάλυψη συνολικά εκατόν ογδόντα (180) θέσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023.
Το Δ.Π.Μ.Σ. απονέμει Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.) στις Επιστήμες της Αγωγής (Education Studies) με τις εξής ειδικεύσεις:
- Δημιουργική Γραφή και Λογοτεχνική Συγγραφή/Creative Writing and Literature writing.
- Δημιουργική Γραφή και Εκπαίδευση/Creative Writing and Education.
- Δημιουργική Γραφή και Κινηματογραφική – Τηλεοπτική Συγγραφή/Creative Writing and Screenwriting.
Προγραμματισμός παρουσίασης διπλωματικών εργασιών Ιουνίου 2022
Ενημερώνουμε τους μεταπτυχιακούς φοιτητές ότι η παρουσίαση των διπλωματικών εργασιών προγραμματίζεται για τις 22 και 23 Ιουνίου 2022. Όσοι από τους φοιτητές έχουν ολοκληρώσει την εργασία τους, παρακαλούνται να αποστείλουν άμεσα την αίτηση παρουσίασης στο cw@uowm.gr.
Προκήρυξη του Δ.Π.Μ.Σ. “Δημιουργική Γραφή”
Ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι η προκήρυξη του Διιδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Δημιουργική Γραφή” που συνδιοργανώνουν το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και το Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης θα ανακοινωθεί γύρω στις 15 Ιουνίου 2022.
Παρουσίαση Διπλωματικών Εργασιών Κυριακή 20-03-2022
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ |
9.00 π.μ. | 80359 | (ΑΕΜ 7389) | CASTUS: η δυστοπική εγκατάσταση στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο | Κ. Δρούγκα |
9.30 π.μ. | 80437 | (ΑΕΜ 7421) | Λαϊκά παραμύθια της Τήνου– Δημιουργική ανάγνωση και σύγχρονη παραμυθιακή γραφή ιστοριών | Τ. Κωτόπουλος |
10.00 π.μ. | 80437 | (ΑΕΜ 7477) | Η προσέγγιση των Παραλογών μέσω δραστηριοτήτων Δημιουργικής Γραφής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης το δημοτικό τραγούδι: Του γεφυριού της Άρτας | Τ. Κωτόπουλος |
10.30 π.μ. | 80437 | (ΑΕΜ 7475) | Η συνδρομή της Δημιουργικής Γραφής στη διδασκαλία του αυτοτελούς και εκτενούς λογοτεχνικού έργου (μυθιστόρημα) στο Γυμνάσιο | Τ. Κωτόπουλος |
11.00 π.μ. | 80359 | (ΑΕΜ 7381) | Τα δημοτικά τραγούδια των περιοχών Βοΐου και Καστοριάς | Τ. Κωτόπουλος |
11.30 π.μ. | 80437 | (ΑΕΜ 7425) | Γ. Ρίτσος: Στα νησιά της εξορίας. Εγκλεισμός, απώλεια, μνήμη | Τ. Κωτόπουλος |
12.00 μεσημέρι | 80437 | (ΑΕΜ 7438) | Δραματοποίηση άψυχων αντικειμένων: η μοτοσυκλέτα από αντικείμενο σε θέση υποκειμένου | Ε. Κωτσαλίδου |
12.30 μ.μ. | 80437 | (AEM 7451) | Η δημιουργία χαρακτήρων ενηλικίωσης και η ένταξή τους σε δραματικές και κωμικές σειρές | Π. Ιωσηφέλης |
13.00 μ.μ. | 80437 | (ΑΕΜ 7442) | ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ | Π. Ιωσηφέλης |
13.30 μ.μ. | 1267 | (ΑΕΜ 7174) | Το υποκείμενο στη λογοτεχνία του Maurice Blanchot | Ι. Σκαρπέλος
|
14.00 μ.μ. | 80437 | (ΑΕΜ 7452) | Tarkovsky, Shepitko, Klimov: Η Φαινομενολογία του Πολέμου στον Ύστερο Σοβιετικό Κινηματογράφο | Κ. Δρούγκα |
14.30 μ.μ. | 80437 | (ΑΕΜ 7435) | Μία αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στις λέξεις και στις εικόνες. Το παράδειγμα της ταινίας του Γιώργου Τσεμπερόπουλου «Ξαφνικός Έρωτας», που βασίστηκε στο μυθιστόρημα «Talgo» του Βασίλη Αλεξάκη | Κ. Δρούγκα |
15.00 μ.μ. | 1390 | (ΑΕΜ 7354) | Η ταυτότητα της σημερινής ελληνικής stand-up comedy σκηνής (2015-2020) – Κείμενα και κατηγορίες του χιούμορ των Ελλήνων κωμικών | Ι. Σκοπετέας |
15.30 μ.μ. | 1372 | (ΑΕΜ 7250) | «Ο άλλος ως εγώ» και «εγώ ως άλλος»: Μελέτη περίπτωσης για την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης σε μαθητές γυμνασίου μέσω της δημιουργικής γραφής και του θεάτρου | Ά. Βακάλη |
16.00 μ.μ. | 80359 | (ΑΕΜ 7395) | Η Δημιουργική Γραφή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Οι μύθοι του Αισώπου | Ε. Κωτσαλίδου |
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας Πέμπτη 23-12-2021 και ώρα 9.30 π.μ.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Πρόδρομος Πολύβιος
|
Το μυθικό στοιχείο στο δημοτικό τραγούδι «Του νεκρού αδερφού» και η διδακτική αξιοποίησή του στο Λύκειο με έμφαση στη Δημιουργική Γραφή, σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών Λογοτεχνίας(2021) | Άννα Βακάλη |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ – Δευτέρα 6-12-2021 στις 18.00
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Χριστοφορίδου
Αθηνά
|
Η χρήση της δημιουργικής γραφής στη διαμόρφωση της ιστορίας (ε΄ δημοτικού) με στόχο την αναγνωστική κατανόηση παιδιών με ή και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες | Αλευριάδου Αναστασία |
Ζεϊτίδου
Αικατερίνη
|
Ήρωες της μυθολογίας στα παιδικά στιχουργήματα. Μελετώντας τραγούδια των δέκα τελευταίων ετών (2010-2020) | Άννα Βακάλη |
Γιούργα Νικολέτα
|
Δημιουργική Γραφή και Εκπαίδευση Ενηλίκων: Πρόταση Διδακτικής Παρέμβασης με τη Μουσειακή Συλλογή του Νίκου Καζαντζάκη | Άννα Βακάλη |
https://zoom.us/my/uowm.cw4
Παρουσίαση διπλωματικών μεταπτυχιακών εργασιών
Σας ενημερώνουμε για την παρουσίαση των διπλωματικών μεταπτυχιακών εργασιών που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 29-10-2021 και ώρα 19.00 ως εξής:
α) μεταπτυχιακή εργασία του φοιτητή Ζαχαρία Κατσακού με τίτλο “Στοιχεία Λογοτεχνικής Κριτικής (Ποίηση, Μυθιστόρημα)” με επιβλέποντα τον κ. Τ. Κωτόπουλο
β) μεταπτυχιακή εργασία της φοιτήτριας Αθανασίας Κουταλά με τίτλο “Η στρέβλωση του χωροχρόνου στο μυθιστορηματικό λόγο του 20 ου αιώνα: Από το Μαγικό βουνό του Τόμας Μαν στο Τέλος της Αιωνιότητας του Ισαάκ Ασίμωφ και το Σφαγείο Νούμερο 5 του Κερτ Βόνεγκατ” με επιβλέποντα τον κ. Τ. Κωτόπουλο
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 2021-2022
Παρακαλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές του ΔΠΜΣ ¨Δημιουργική Γραφή” να ενεργοποιήσουν τους ακαδημαϊκούς τους λογαριασμούς, με βάση τις οδηγίες που υπάρχουν στο παρακάτω link: