ΔΕΥΤΈΡΑ 28-11-2022 | ||||||
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | ΜΕΛΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ||
1 | 09.30- 10.00 | 80437 | Το έγκλημα από τη νεωτερική κοινωνία στη μετανεωτερική κοινωνία της διακινδύνευσης – Τίτλος 1ου επεισοδίου «As Above so Below» | Π. Ιωσηφέλης | Π. Ιωσηφέλης | |
Κ. Δρούγκα | ||||||
Ι. Αντάμης | ||||||
2 | 10.00- 10.30 | 80553 | ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΓΡΑΦΕΙΩ” | Π. Ιωσηφέλης | Π. Ιωσηφέλης | |
Κ. Δρούγκα | ||||||
Ι. Αντάμης | ||||||
3 | 10.30-11.00 | 80553 | Η αναπαράσταση της σύγχρονης γυναίκας σε κωμωδίες- Πρόταση κωμικής τηλεοπτικής σειράς | Π. Ιωσηφέλης | Π. Ιωσηφέλης | |
Κ. Δρούγκα | ||||||
Ν. Δημητριάδη | ||||||
ΔΕΥΤΈΡΑ 28-11-2022 | ||||||
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | ΜΕΛΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ||
1 | 15.00- 15.30 | 80437 | Ανδρικές φιγούρες στα παιδικά βιβλία: Η παρουσία του ανδρικού φύλου σε σύγχρονα παιδικά βιβλία της παγκόσμιας λογοτεχνίας | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
2 | 15.30- 16.00 | 80359 | Μουσειακά Αντι-κείμενα και Δημιουργική Γραφή στο Δημοτικό Σχολείο. Μελέτη περίπτωσης: Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
3 | 16.00-16.30 | 80359 | Παιδικό Παραμύθι και Προσωπική Ανάπτυξη◦ Αυτοβελτίωση μέσω της Δημιουργικής Γραφής | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
4 | 16.30-17.00 | 80437 | ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 11ο ΩΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
5 | 17.00-17.30 | 80359 | Οι στίχοι της ροκ μουσικής της δεκαετίας του 1970. Δημιουργικές προσεγγίσεις για μαθητές Λυκείου | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
6 | 17.30-18.00 | 1372 | Η συμβολή της θεατρικής γραφής στη διδακτική της επιστήμης της Πληροφορικής. Ένα παράδειγμα στη διδασκαλία των αλγορίθμων | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
7 | 18.00-18.30 | 80359 | H γραφή ως θεραπεία. Από τον μυθικό ήρωα Μελάμποδα στην αξιοποίηση της Δημιουργικής Γραφής στον 21ο αιώνα | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ν. Ταμουτσέλης | ||||||
8 | 18.30-19.00 | 1390 | Η παρουσία της Δημιουργικής Γραφής στον κινηματογράφο τον 21ο αιώνα μέσα από πέντε (5) παραδείγματα | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ε. Καλεράντε | ||||||
9 | 19.00-19.30 | 80553 | Η διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – η συνδρομή της Δημιουργικής Γραφής | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Γ. Τζάρτζας | ||||||
10 | 19.30-20.00 | 80437 | Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου: Η στιχουργική της πορεία στο λαϊκό τραγούδι | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ν. Ταμουτσέλης | ||||||
11 | 20.00-20.30 | 1390 | Τα βιογραφικά είδη στη Λογοτεχνία | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Σ. Τριαντάρη | ||||||
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
12 | 20.30-21.00 | 1267 | Το Παιδικό Οικολογικό Θέατρο στην Ελλάδα – Μια Δημιουργική Προσέγγιση | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Καλεράντε | ||||||
13 | 21.00-21.30 | 1267 | Ο περιβαλλοντολογικός προσανατολισμός της θεματικής των παιδικών βιβλίων στην Ελλάδα τα τελευταία σαράντα χρόνια | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Καλεράντε | ||||||
14 | 21.30-22.00 | 80437 | Μαθηματική αποτύπωση των κοινωνικών ανισοτήτων στο λογοτεχνικό λόγο | Ε. Καλεράντε | Ε. Καλεράντε | |
ΤΡΊΤΗ 29-11-2022 | ||||||
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | ΜΕΛΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ||
1 | 15.30- 16.00 | 80553 | Η καλλιέργεια της Ενσυναίσθησης και της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στην Παιδική Ηλικία. Μελέτη περίπτωσης “Ο Πορτοκαλοφύλλης” | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
2 | 16.00-16.30 | 1372 | Η αμφίδρομη σχέση της ψυχικής διαταραχής με τη λογοτεχνική γραφή: παράγοντας δημιουργίας-παράγοντας ίασης | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
3 | 16.30-17.00 | 1372 | Υπόθεση Σαλμάν Ρουσντί. Μαγικός ρεαλισμός ή ασεβής σάτιρα; Η περίπτωση των Σατανικών Στίχων | Γ. Μιχαλακόπουλος | Γ. Μιχαλακόπουλος | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
4 | 17.00-17.30 | 80359 | Η μεταφορά της αυτήκοης μαρτυρίας σε θεατρικό έργο : «Η κόρη της καρδιάς» | Π. Ιωσηφέλης | Π. Ιωσηφέλης | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
5 | 17.30-18.00 | 80553 | Η συμβολή των μύθων του Αισώπου στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων με στόχο την καλλιέργεια δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
6 | 18.00-18.30 | 80553 | Ο ρόλος της γυναίκας στην παιδική λογοτεχνία. Μελέτη περίπτωσης το κλασικό και σύγχρονο παραμύθι | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
7 | 18.30-19.00 | 1375 | Ο μύθος ως μορφή φιλοσοφίας και η παραγωγή ενός φιλοσοφικού μύθου | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
8 | 19.00-19.30 | 80553 | Ο Τρομάρας του Γ. Μ. Βιζυηνού : διδακτική προσέγγιση στα παιδιά προσχολικής ηλικίας | Α. Κούγκουλος | Α. Κούγκουλος | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
9 | 19.30-20.00 | 80359 | Διασκευή της συλλογής διηγημάτων. Η γενναιοδωρία της γοργόνας | Κ. Δρούγκα | Κ. Δρούγκα | |
Π. Ιωσηφέλης | ||||||
Α. Βακάλη | ||||||
10 | 20.00-20.30 | 1390 | Σημεία και σημαινόμενα στο λαϊκό παραμύθι. Μελέτη περίπτωσης: Τα οχτώ παραμύθια της Φλώρινας | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
11 | 20.30-21.00 | 1267 | O καλαίσθητος έντεχνος λόγος των αττικών ρητόρων και η εφαρμογή του στην εκπαίδευση | Σ. Τριαντάρη | Σ. Τριαντάρη | |
Κ. Ντίνας | ||||||
Α. Στάμου | ||||||
12 | 21.00-21.30 | 1375 | Ποίηση ή παρα-ποίηση: Αντλώντας έμπνευση από την εφευρετικότητα και τη γλωσσική “ανυποταξία” του Νίκου Καρούζου | Α. Αθανασοπούλου | Α. Αθανασοπούλου | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Σ. Τριαντάρη | ||||||
13 | 21.30-22.00 | 1375 | Σύγχρονα Επικοινωνιακά Μέσα και Λογοτεχνία | Ε. Καλεράντε | Ε. Καλεράντε | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ν. Φωτόπουλος | ||||||
14 | 22.00-22.30 | 80553 | Η παιδαγωγική αξία των οπτικοακουστικών αφηγημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Κ. Δρούγκα | Κ. Δρούγκα | |
Π. Ιωσηφέλης | ||||||
Α. Βακάλη | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
ΔΕΥΤΕΡΑ 5-12-2022 | ||||||
ΩΡΑ | ΕΡΓΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΔΕ | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ /ΟΥΣΑ | ΜΕΛΗ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ||
1 | 15.30- 16.00 | 80553 | Escape Rooms στην Εκπαίδευση: αξιοποίηση δραστηριοτήτων Δημιουργικής Γραφής | Ά. Βακάλη | Ά. Βακάλη | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
2 | 16.00-16.30 | 80553 | Θέατρο και δημιουργική γραφή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Διδακτικό σενάριο με αφορμή την ελληνική μυθολογία | Θ. Αλεξιάδου | Θ. Αλεξιάδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
3 | 16.30-17.00 | 80553 | Η Μειονοτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Η Δημιουργική Γραφή και το Θεατρικό Παιχνίδι ως Εργαλεία Εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας στα Μειονοτικά Δημοτικά Σχολεία | Θ. Αλεξιάδου | Θ. Αλεξιάδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
4 | 17.00-17.30 | 80553 | Η παιδαγωγική διάσταση του παραμυθιού και η αξιοποίησή της στην Προσχολική Εκπαίδευση | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ν. Ταμουτσέλης | ||||||
5 | 17.30-18.00 | 1375 | Προσεγγίζοντας το μυθιστόρημα “Λοστρέ” του Λένου Χρηστίδη | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Σ. Τριαντάρη | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
6 | 18.00-18.30 | 1375 | Η δυστοπική μυθοπλασία και τα σημαντικότερα μυθιστορήματα του είδους 1726-2014 | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ε. Κωτσαλίδου | ||||||
7 | 18.30-19.00 | 80553 | Η σύγχρονη εκδοχή του μυθιστορήματος ενηλικίωσης. Το παράδειγμα του έργου του Γιώργου Χατζόπουλου “Μάζεψε το θάρρος σου Ανδώ” | Τ. Κωτόπουλος | Τ. Κωτόπουλος | |
Ά. Βακάλη | ||||||
Ν. Ταμουτσέλης | ||||||
8 | 19.00-19.30 | 1267 | Η Βιντεοποίηση συναντά την Ψηφιακή Αφήγηση | Θ. Μπράτιτσης | Θ. Μπράτιτσης | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ν. Φωτόπουλος | ||||||
9 | 19.30-20.00 | 80553 | Μεταφράζοντας τη Θαυμαστή Πραγματικότητα στα διηγήματα του Alejo Carpentier | Γ. Καλογήρου | Γ. Καλογήρου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
10 | 20.00-20.30 | 80553 | Η προώθηση της ειρήνης στις κωμωδίες του Αριστοφάνη «Αχαρνείς», «Ειρήνη», «Λυσιστράτη» | Γ. Καλογήρου | Γ. Καλογήρου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
11 | 20.30-21.00 | 80553 | Παρέμβαση στον τομέα του λεξιλογίου μέσω της Δημιουργικής Γραφής: Η μελέτη περίπτωσης ενός μαθητή με οριακή νοημοσύνη | Α. Αλευριάδου | Α. Αλευριάδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη | ||||||
12 | 21.00-21.30 | 80553 | Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΡΟΜΑ | Ε. Κωτσαλίδου | Ε. Κωτσαλίδου | |
Τ. Κωτόπουλος | ||||||
Ά. Βακάλη |
Home » Uncategorized » Παρουσίαση διπλωματικών εργασιών στις 28-11-2022, στις 29-11-2022 και στις 5-12-2022