«Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση − Bilingual Special Education»
Για την απόκτηση του Μ.Δ.Ε. απαιτείται η λήψη ενενήντα (90) πιστωτικών μονάδων (ECTS), που συγκεντρώνονται από την υποχρεωτική παρακολούθηση και επιτυχή εξέταση σε όλα τα μαθήματα και τα εργαστήρια, τα οποία κατανέμονται στα εξάμηνα σπουδών (Α’, Β’), ενός εργαστηριακού υποστηρικτικού μαθήματος και την πρακτική άσκηση ή εναλλακτικά την εκπόνηση της Μεταπτυχιακής Εργασίας στο Γ’ εξάμηνο.
Υποχρεωτικά Μαθήματα Α’ εξαμήνου
-
Ψυχοκοινωνικές προσεγγίσεις της μάθησης με έμφαση στα άτομα με αναπηρία ή και στα άτομα που προέρχονται από οικογενειακά πλαίσια σε κρίση (7,5 ECTS)
-
Ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι έρευνας στην ειδική πολύγλωσση /πολυπολιτισμική εκπαίδευση (7,5 ECTS)
-
Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και πρακτικές για κωφούς μαθητές (7.5 ECTS)
-
Εφαρμογές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε τάξεις μικτών ικανοτήτων (7.5 ECTS)
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων Α’ εξαμήνου (30 ECTS)
Υποχρεωτικά Μαθήματα Β ‘ εξαμήνου
- Εξειδικευμένα θέματα σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με νοητική αναπηρία (7.5 ECTS)
- Δομή και παιδαγωγική χρήση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (7.5 ECTS)
- Ανίχνευση και ψυχοεκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (7.5 ECTS)
- Ειδικά ζητήματα στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τη διγλωσσία (7.5 ECTS)
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων Β ’ εξαμήνου (30 ECTS)
Γ’ εξάμηνο
- Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία (30 ECTS)
ή εναλλακτικά
- Πρακτική άσκηση (ΠΑ) (25 ECTS)
- Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Συνέργειες και δραστηριότητες υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες (μάθημα εργαστηριακό υποστηρικτικό προς την Πρακτική άσκηση) (5 ECTS)
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων Γ ‘ εξαμήνου (30 ECTS)
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων ΠΜΣ ( 90 ECTS)