Γ΄ Θερινό Σχολείο 2023 του ΠΜΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ /ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Από την Δευτέρα  3/7/2023 μέχρι και την Παρασκευή 7/7/2023

και από την Δευτέρα 21/8/2023 μέχρι και την Παρασκευή 25/8/2023

θα πραγματοποιηθεί το  « Γ΄ Θερινό Σχολείο 2023 »

στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών

«ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ

ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ /ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ».

Συνεντευξεις των υποψηφιων στο πλαισιο του ΠΜΣ« ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ»

Αγαπητές υποψήφιες / αγαπητοί υποψήφιοι,

ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία σε Οργανισμούς/Επιχειρήσεις” ακαδημαϊκού έτους 2023-2024.

Σας αποστέλλουμε συνημμένα το πρόγραμμα των συνεντεύξεων, που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης των αιτήσεων που έχετε υποβάλει.

Στον πίνακα παραθέτουμε:

α) Τον κωδικό της αίτησης από την πλατφόρμα στην οποία υποβάλατε τα στοιχεία σας.

β) Τα αρχικά του ονοματεπώνυμού σας (επώνυμο / όνομα).

γ) Τον αριθμό πρωτοκόλλου, τον οποίο σας αποστείλαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

δ) Την ημέρα και ώρα της συνέντευξης.

Η διάρκεια των συνεντεύξεων ορίζεται στα 10 λεπτά. Παρακαλείστε να εισέλθετε στην αίθουσα αναμονής 20 λεπτά πριν τον προκαθορισμένο χρόνο προκειμένου να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις . Σε περίπτωση αδυναμίας σύνδεσης θα εισέρχεται ο επόμενος προκειμένου να μην υπάρξουν χρονικά κενά.

Ο χρόνος των 10 λεπτών αφορά μόνο την συνέντευξη δεν θα δίδεται η δυνατότητα απαντήσεων σε ερωτήσεις.

Σε περίπτωση αδυναμίας σύνδεσης παρακαλείσθε να αποστείλετε e-mail  στην γραμματεία του ΠΜΣ.

O πίνακας συνεντεύξεων καθώς και το link σύνδεσης με τις οδηγίες σας έχει σταλεί με e-mail

Για την σύνδεσή σας θα χρειαστείτε το πρόγραμμα ZOOM, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε από την διεύθυνση https://zoom.us/download

Προσοχή σε πρώτη φάση επιλέγοντας το link θα τοποθετηθείτε σε χώρο αναμονής (Waiting Room), καθώς οι συνεντεύξεις είναι ατομικές. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να σας αποδεχθεί η Επιτροπή Αξιολόγησης.

Μπορείτε να δοκιμάσετε την σύνδεσή σας οποιαδήποτε στιγμή στην διεύθυνση https://zoom.us/test

Καλή επιτυχία!

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Π.Μ.Σ. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΚΟΙΛΑ ΚΟΖΑΝΗΣ, Τ.Κ. 50100
Τηλ.:2461068157–68221(11πμ-1μμ)
fax:2461038675  e-mail:hrmcl@uowm.gr
website: http://blogs.uowm.gr/hrmcl/

Τιμητικη Διακριση HRM Εκπαιδευση 2023

Το skywalker.gr διοργάνωσε για 7η χρονιά το καινοτόμο συνέδριο HR Community Conference & Awards, με τίτλο «HR Profilers: Η μεγάλη αναδιαπραγμάτευση» το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιουνίου 2023, ταυτόχρονα στο Parfait Athens στην Αθήνα και στο Hotel Nikopolis στη Θεσσαλονίκη.

https://hrcommunity.gr/conferences/hrcommunity2023/awards2023

Στο πλαίσιο του HR Conference Community & Awards 2023 και κατόπιν της αξιολόγησης που διεξήχθη από επιτροπή αξιολόγησης, βραβεύτηκε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία σε Οργανισμούς/Επιχειρήσεις», του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα επικεντρώνεται στις εκπαιδευτικές, διοικητικές και αναπτυξιακές ανάγκες του Ανθρώπινου Δυναμικού, συμβάλλει στη βελτίωση και ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων στον χώρο της Διοίκησης των Επιχειρήσεων και των Οργανισμών, στη συγκρότηση υπεύθυνων Στελεχών των Τμημάτων Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού, στη διαμόρφωση διευθυντών, προϊσταμένων και γενικά “ηγετικών” προσωπικοτήτων σε ζητήματα απόδοσης της διοίκησης, λήψης αποφάσεων, ανάπτυξης και διαχείρισης της επικοινωνίας, ανάπτυξης “ηγετικών” δεξιοτήτων για υψηλόβαθμα στελέχη φορέων και Οργανισμών, στην απόκτηση εμπειρίας σε στρατηγικές και πολιτικές στο χώρο της Διοίκησης Οργανισμών και Επιχειρήσεων. Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών προσανατολίζεται στη χάραξη της επικοινωνιακής και ηγετικής στρατηγικής μέσα από τον αυξανόμενο ρόλο που διαδραματίζουν οι νέες τεχνολογίες ακόμη και στο χώρο της ηλεκτρονικής διαπραγμάτευσης και διαμεσολάβησης για την πρόληψη και την απάλειψη των συγκρούσεων.

Η Τιμητική Διάκριση για το 2023 δόθηκε στην καθηγήτρια Σωτηρία Τριαντάρη, Πρόεδρο του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και Δ/ντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία σε Οργανισμούς/ Επιχειρήσεις» για τη διαχρονική συνεισφορά της στη διαμόρφωση ενός πιο ανθρώπινου κόσμου.

https://www.youtube.com/watch?v=ioei8Kg_WaM&t=27s ( 7:34:35 – 7:37:48 )

Μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου εδώ: Πρόγραμμα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΜΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΟΥΝΙΟΣ 2023)

Αγαπητοί συνάδελφοι/συναδέλφισσες, φοιτητές/φοιτήτριες του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ, σας αποστέλλουμε συνημμένα το πρόγραμμα παρουσιάσεων των μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών για τον Ιούνιο 2023.

Οι παρουσιάσεις θα γίνουν όλες εξ αποστάσεως, μέσω ZOOM, ακολουθώντας το σύνδεσμο:

https://zoom.us/my/uowm.mst2

Η φιλοξενία (host) θα γίνει από τη Γραμματεία του Π.Μ.Σ., η οποία θα έχει την ευθύνη να κάνει co-host τους φοιτητές που θα παρουσιάσουν την εργασία τους και να επιλύει τυχόν τεχνικά και άλλα ζητήματα.

Παρακαλούνται οι φοιτητές/φοιτήτριες που θα παρουσιάσουν να εισέρχονται στην αίθουσα ZOOM μισή ώρα τουλάχιστον πριν την παρουσίαση και να αναγράφουν σωστά και ολόκληρο το ονοματεπώνυμό τους. Η διάρκεια κάθε παρουσίασης είναι το πολύ 15 λεπτά και ακολουθεί συζήτηση – ερωτήσεις διάρκειας περίπου 10 λεπτών. Η παρουσίαση (Power Point) θα ελέγχεται από το φοιτητή/τη φοιτήτρια, κάνοντας share στην οθόνη του/της. Οι παρουσιάσεις είναι ανοικτές στο κοινό, αλλά ερωτήσεις γίνονται μόνο από την τριμελή επιτροπή.

κατεβάστε το πρόγραμμα εδώ 

Καλή επιτυχία

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Π.Μ.Σ. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ,

ΚΟΙΛΑ ΚΟΖΑΝΗΣ, Τ.Κ. 50100
Τηλ.:2461068157–68221(11πμ-1μμ)
fax:2461038675  e-mail:hrmcl@uowm.gr
website: http://blogs.uowm.gr/hrmcl/

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΜΣ ΟΔΗΓΙΕΣ (ΙΟΥΝΙΟΣ 2023)

Αγαπητές/οί μεταπτυχιακές/οί φοιτήτριες/τές,

Σας ενημερώνουμε ότι οι παρουσιάσεις των μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών (Μ.Δ.Ε.) πραγματοποιούνται κατά τους μήνες Φεβρουάριο-Μάρτιο, Ιούνιο, Σεπτέμβριο (ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΜΔΕ)

Η διπλωματική εργασία υποβάλλεται ηλεκτρονικά πρώτα στον/στην επιβλέποντα/ουσα και αφού έχει λάβει έγκριση από τον/την επιβλέποντα/ουσα, στα άλλα δυο μέλη της επιτροπής. Εργασίες που δεν έχουν εγκριθεί από τους επιβλέποντες δεν αποστέλλονται στα μέλη της επιτροπής.

 Όσοι από εσάς έχετε πάρει έγκριση από την τριμελή επιτροπή, θα αποστείλετε την συνημμένη 02.ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΜΔΕ στη Γραμματεία του ΠΜΣ στο (hrmcl@uowm.gr) μέχρι την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023, έτσι ώστε να προγραμματιστούν οι παρουσιάσεις διπλωματικών εργασιών στις 12  – 14 Ιουνίου  2023.  

Ο χρόνος παρουσίασης της Μ.Δ.Ε ορίζεται ως εξής: 

  • Δεκαπέντε πέντε (15) λεπτά η παρουσίαση (power point-μέγιστος αριθμός διαφανειών 20)
  • Δεκαπέντε πέντε (15) λεπτά η συζήτηση και η υποβολή ερωτήσεων

 Ο συνολικός χρόνος παρουσίασης δεν θα ξεπερνά τη μισή ώρα.

 Μόλις ολοκληρωθούν οι αποστολές των αιτήσεων παρουσίασης διπλωματικής εργασίας και καταρτίσουμε το πρόγραμμα θα σας ενημερώσουμε για τον χρόνο και τον τρόπο παρουσίασης που θα είναι στις 12- 14 Ιουνίου 2023

Είμαστε στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση.

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Π.Μ.Σ. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΚΟΙΛΑ ΚΟΖΑΝΗΣ, Τ.Κ. 50100
Τηλ.:2461068157–68221(11πμ-1μμ)
fax:2461038675  e-mail:hrmcl@uowm.gr
website: http://blogs.uowm.gr/hrmcl/

Προκηρυξη 2023-2024

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σχολής Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας λειτουργεί και οργανώνει από το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο

«Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία σε Οργανισμούς/Επιχειρήσεις»

ΦΕΚ ΙΔΡΥΣΗΣ (Φ.Ε.Κ. 6635/31-12-2021, τ.Β’),

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (ΦΕΚ 6708/31-12-2021, τ. Β’)

ΦΕΚ Παιδαγωγικής & διδακτικής επάρκειας (ΦΕΚ τ.Β’ 1767/20-03-2023)

Σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4485/2017, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, το οποίο απονέμει: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία σε Οργανισμούς/Επιχειρήσεις».

κατεβάστε το δελτίο τύπου εδώ

κατεβάστε την προκήρυξη 2023-2024 εδώ

Υποβολή αιτήσεων & δικαιολογητικών

από 29/3/2022 έως 28/4/2022

Παιδαγωγικη και διδακτικη επαρκεια στο ΠΜΣ

ΦΕΚ Παιδαγωγικής & διδακτικής επάρκειας

  • ΦΕΚ τ.Β’ 1767/20-03-2023 δημοσιεύτηκε η αριθμ. 3982 απόφαση που αφορά στην πιστοποίηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σχολής Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με τίτλο «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία σε Οργανισμούς/Επιχειρήσεις» (ΦΕΚ τ.Β’ 1767/20-03-2023)

 

  • ΦΕΚ τ.Β’ 1816/22-03-2023 δημοσιεύτηκε η αριθμ. 3975 απόφαση που αφορά στην πιστοποίηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σχολής Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με τίτλο «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία» (ΦΕΚ τ.Β’ 1816/22-03-2023)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΜΣ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2023)

Αγαπητοί συνάδελφοι/συναδέλφισσες, φοιτητές/φοιτήτριες του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ, σας αποστέλλουμε συνημμένα το πρόγραμμα παρουσιάσεων των μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών.

Οι παρουσιάσεις θα γίνουν όλες εξ αποστάσεως, μέσω ZOOM, ακολουθώντας το σύνδεσμο:

https://zoom.us/my/uowm.mst2

 Η φιλοξενία (host) θα γίνει από τη Γραμματεία του Π.Μ.Σ., η οποία θα έχει την ευθύνη να κάνει Co-host τους φοιτητές που θα παρουσιάσουν την εργασία τους και να επιλύει τυχόν τεχνικά και άλλα ζητήματα.

Παρακαλούνται οι φοιτητές/φοιτήτριες που θα παρουσιάσουν να εισέρχονται στην αίθουσα ZOOM ένα τέταρτο τουλάχιστον πριν την παρουσίαση και να αναγράφουν σωστά και ολόκληρο το ονοματεπώνυμό τους. Η διάρκεια κάθε παρουσίασης είναι το πολύ 15 λεπτά και ακολουθεί συζήτηση – ερωτήσεις διάρκειας περίπου 10 λεπτών. Η παρουσίαση (Power Point) θα ελέγχεται από το φοιτητή/τη φοιτήτρια, κάνοντας share στην οθόνη του/της. Οι παρουσιάσεις είναι ανοικτές στο κοινό, αλλά ερωτήσεις γίνονται μόνο από την τριμελή επιτροπή.

κατεβάστε το πρόγραμμα εδώ

Καλή επιτυχία !!!